Рома без шансове за защити титлата си

Пръв вчера до финала стигна Насер Ал-Атия

Sportinglife
Sportinglife 13:05 ч., 05 Яну 2015
0
381
Getty Images

Победителят в рали „Дакар 2014” Нани Рома с Mini загуби шансовете си да се бори за втора поредна победа още в първата отсечка на тазгодишното издание на маратонската надпревара.

Испанецът получи повреда 3 километра след старта на вчерашната отсечка от Буенос Айрес до Вила Карлос Пас, спря, но се опита да продължи, а малко по-късно получи втора повреда в колата и трябваше да чака часове преди появата на сервизния камион на тима, който го издърпа до финала.

Естествено, всички тези несгоди заковаха Рома на последната позиция в класирането след първия ден на състезанието, на почти 6 часа и половина от лидера – неговият съотборник Орландо Теранова.

Пръв вчера до финала стигна Насер Ал-Атия, който спечели през 2011, но катарската звезда на Mini получи наказание от 2 минути и това го върна 7-о място в подреждането, на минута и 38 секунди от аржентинеца.

Наказанието за Ал-Атия дойде след като стана ясно, че той е минал с 68 км/ч през участък, където ограничението на скоростта е 50 км/ч.

Другият голям заводски тим – този на Peugeot започна 32-ото издание на рали „Дакар” с осмо и десето място в първата отсечка, съответно за Карлос Сайнц и Стефан Петерханзел, а третият пилот на DKR 2008 Сирил Депре вчера загуби над 10 минути спрямо лидера.

При мотоциклетистите поведе британската звезда на КТМ Сам Съндърланд, следван на 5 секунди от португалското острие на Honda Пауло Конкалвеш и големият фаворит Марк Кома с КТМ. Испанецът, който спечели през 2014 година завърши първите 175 състезателни километри на минута и 12 секунди от съотборника си.

Ханс Стейси с Iveco поведе при камионите, но двете звезди на MAN са опасно близо до него – Ван Влиет е на 35 секунди, а Лопраис – на 47.

Днес рали „Дакар” продължава с втория етап от Вила Карлос Пас до Сан Хуан – 518 състезателни километра за мотоциклетите, автомобилите и ATV машините и 331 за камионите.

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията