Нови водачи в рали „Дакар”

Пустинният етап с дължина над 500 километра, който посрещна екипажите във втория ден на рали „Дакар” не успя да предизвика сериозни разкъсвания сред лидерите

Sportinglife
Sportinglife 11:30 ч., 06 Яну 2015
0
450
Red Bull

Пустинният етап с дължина над 500 километра, който посрещна екипажите във втория ден на рали „Дакар” не успя да предизвика сериозни разкъсвания сред лидерите в отделните категории, но изведе нови водачи начело на класирането.

При мотоциклетистите победата за деня взе Жоан Бареда с Honda, който изпревари съотборника си Пауло Конкалвеш с 6 минути, а в генералното класиране пилотите на Honda заеха първите две места, но авансът на Бареда е малко над 4 минути и половина. Шампионът за 2014 Марк Кома с КТМ не се справи особено добре с втория етап и потъна до осмото място в общото класиране.

За втори пореден ден Насер Ал-Атия с Mini даде първо време в при автомобилите, но за разлика от първия ден, този път пилотът от Катар се размина с наказанието и това го изведе на първо място в общото класиране. Зад него са двете звезди на Toyota Жинел де Вилерс и Бернард Тен Бринке, които са на 7,42 минути и 8,24 минути зад лидера след първите два дни.

И във втория ден на състезанието пилотите на Peugeot останаха далеч от челото. Карлос Сайнц завърши осми във втория ден и заема 7-ото място в генералното класиране, а съотборникът му Стефан Петерханзел загуби над 1 час и потъна в класирането. Със сходно темпо завърши и Сирил Депре.

Също един час пасив натрупа и победителят от миналата година Нани Рома с Mini, който и днес имаше проблеми. Полската звезда в ски скоковете Адам Малиш пък беше принуден да се откаже от състезанието, след като бъгито му се запали.

При камионите Едуард Николаев и Серхей Вязович проведоха битка на КамаЗ срещу МаЗ, а победата за деня взе Николаев с 46 секунди аванс. В борбата за третото място за деня Айрат Мардеев с КамаЗ победи лидера в класиране Ханс Стейси с Iveco с 3 секунди. Холандецът остава начело, но има само 20 секунди преднина пред Николаев.

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията